god morgon.

god morgon bloggen!
jag hann med ett litet inlägg idag också.
snart om ungefär en kvart ska jag till skolan.
men idag slutar vi efter lunch :D grattis till oss :)
men sen ska jag och nela rida fast det är typ klockan fyra, fast vi tänkte vara där lite tidaígare eftersom vi slutar tidigare. men sen efter jag har kommit hem och så så ska jag, julia, filippa å och frida till GALAXEN :D
eftersom filippa i inte kunde :( för hennes pappa fyller år.
men nu ska jag gå och göra klart lite ;)

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 18/9-09

korallorange linne, från BikBok
"BÅSTAD" tröja, från båstad
mörkblå jeanstights, BikBok
hår: plattat.
smink: puder och mascara
parfym: DKNY (gröna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0