grattis iförskott julia :D

hejhej bloggen-

nu har man nyss kommit hem och är typ "ganska" så seg.
men iaf, jag började 09:10 och hade idrott.
fast jag hade så jävla ont i halsen så jag fick sitta och titta på.
så roligt hade jag ;)
haha men jag satt typ och garva åt filippa i och julia när dom dansade till musiken.
så satt jag ju själv och dansade såklart. haha, ingen vacker syn ;)
men sen hade vi matte, svenska, engelska, mentorstid och livskunskap.
matten gick väl hyfsat bra, svenskan också och engelskan too ;)
sen så hade vi ganska kul på mentorstiden och livskunskapen.
till lunch fick man potatismos med nån biff.
haha, och jag, julia, filippa å, filippa i och frida bråkade typ med några nior om grillkryddan.
haha, det var as kul :p
hehe, men efter man hade slutat så följde jag med julia till bibloteket (stavning) för hon skulle låna några böcker.
haha palla det ;) men sen så gick man till bussen, hade hoppats på att ilias skulle vänta på mig.
men nejnej, så jag fick åka hem själv i en jävligt trång buss. haha, man satt trångt som fan, och asså när man ståg upp så var det ännu trångare och man ståg framme vid chauffören (stavning) men sen när jag kom till pappa, så packade jag ner lite danskläder, springskor och dansskor. sen tog jag bussen hem till mamma.
sen så kom jag hem nu och får lite dåligt sammvete eftersom jag har ätit lite för mycket "gott"
och det verkar inte som att jag kommer hinna gå ut och springa. men jag får väl göra det två gånger i helgen i stället. sen ska jag gå till stinsen och möta mamma, och så ska vi köpa min jacka :D
en blå dunjacka (stadium) kan visa den sen, för den fanns inte på hemsidan :$
men nu ska jag gå ner och vara lite social med pelle, eller ja... snart :)

Kärlek från felicia'

FELICIA OUTFIT 29/9-09

svart kvartsärmad med halv öppen rygg, från GinaTricot------>
ljusa jeanstights, från VeroModa.
svart stickad sjal, från BikBok
hår: plattat med två hårspännen.
smink: puder mascara
parfym: DKNY

för er som inte fattar tröjan mm.:


dagens låt:
Ison & Fille - Jag skrattar idag.

haha, jag drog bort det rosa från mitt pennskrin, så såhär ser det ut nu:
 ganska snyggt eller hur.? ;)
 jag vet jag är udda, MEN JAG VIIILLLL HAAA DEN HÄÄÄR!!!!!!

ps. Imorrn fyller Julia Larsson år, alla grattar (som känner henne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0