konstig lek :$

tjabbaa,

nu har man typ nyss kommit hem från skolan.
idag hade man svenska, engelska, franska, no, matte och sista so
svenskan gick väl helt okejj, och lika så engelskan, sen hade vi första lektion för franskan.
jag väl också bra, jag och anton g fick typ ont i halsen efter haha, jag lät typ som nån jävla motorsåg enligt mig ;)
haha, på no:n så fick jag lite damp eftersom jag fick reda på att vi skulle ha Pritam i alla No lektioner :$
haha, så gjorde ebba nån jävligt konstig lek typ. jag fick inte säga ja, nej, va, eller tveka. haha så här gick det till:
Ebba- Är du beredd?
Jag- Ja... NEJ FAN!!!  

sen efter ett tag:

Ebba- Okejj, är du beredd?
Jag- ja, eller nej eller... faaaan!!

haha! det gick alltså inte så bra ;) men sen på matten så gjorde vi nån jävligt klurig grej med tändstickor.
hehe, sen på so:n så var det väl lika lång tråkigt som vanligt. sen kollade vi lite efter nån typ barrskog i atlasen.
och medans jag verkligen försökte så satt maxim och skrattade åt mig :$ haha, undrar varför ;)
men sen så slutade man halv 4. tog bussen med filip och julia. och där träffade man min bloggläsare melissa :)
fast hon skulle av vad malla ;) sen så gick av vid sollentuna vallen ;)
och när man kom hem så typ satte man sig här :) och fixade lite på pea och facebook sånt ;)
sen så skrev jag det här inlägget ;) och nu har mamma kommit hem så jag tänkte duscha och göra matte läxa innan vi ska äta middag...

Pusspuss

kärlek från felicia'

FELICIA OUTFIT 28/9-09

svart linne, från Gina Tricot
vit-svart randig tröja, från Gina Tricot
svarta jeanstights, från BikBok
hår: plattat och fettit :$
smink: puder och mascara
smycken: långt halsband med ett silverhjärta.
parfym: DKNY (äpplet som många kallar den)


Två bilder från imorse ;)

dagen låt:
Anton och Affe - Alla Minnen.

 Slänger in en bild från igår också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0