från gårdagen.

hejhej bloggen.
nu är man tillbaka från Blidö där man har överraskat morbror.

det blev faktiskt väldigt lyckat. vi stog ute på verandan när han och emma och felix (mina kusiner) kom hem.
vi hade haft kontakt med emma vart dom var så vi visste när vi skulle gå ut.
när han kom in i köket började vi sjunga "ja må han leva...." haha!
men det blev väldigt lyckat. sen på kvällen när det var mörkt så hade vi en "bomb" och eftersom det var mörk ute så såg han inte filip och felix när dom tände på den här "bomben" så när första fyrverkeriet kom så lyfte han typ en halvmeters höjd från stolen. haha! det var jättekul :p

vi åt lite skaldjur till middagen :) var väldigt gott faktiskt. :)
sen så jaa... åt vi torta :D och så här såg dom ut:
 och   

dom var as goda :p fast den till vänster var faktiskt godast om jag ska va helt ärlig ;)

men sen kan jag väl visa lite mer bilder från igår också när jag ändå håller på ;)

 Jag har lite tråkigt i bilen på väg dit, så vad gör man inte..!? ;)
 hehe, ignorera armen ;) (vänstra)
 haha, men gud vad jag håller på (a)

 Huvudrollen i hela den här grejen: Morbror Micke ;)
 Haha, oliver leker lite, typ superman ;)
 Brasan igårkväll :) väldigt mysigt :p
 Jag har världens finaste storebror!
LOVE YOU OLIVER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0