glass är gott :D

hejhej.

nu sitter jag här och äter en jättegod glass ;)
nån dumle glass, AS GOD


haha, suktad..? ;)

men imorrn så är det ju skolan som gäller, börjar 8 slutar halv 4.
våran längsta dag "/ I just hate it.
sen i veckan så har man väl inget planerat, tisdag: springa, onsdag: dans och tjejkväll på kärrdalsgården, torsdag: hälsa på hos oliver och lova i deras nya lägenhet (flyttar den dagen) och så tänkte jag försöka springa på torsdagen, hmm... hur ska jag hinna det :$ haha! jaja, fixar väl sig ;)
men nu så ska jag typ kolla på "hål i väggen" eftersom det är första progamet idag :D
sen hade jag tänkt och ringa hanna och se vad den skitungen håller på med ;)
och nu sitter jag typ och längtar efter turkiet... vilka minnen asså.



men nu ska jag gå och kolla på "hål i väggen" och där efter "parlamentet"
See Ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0