hemfärden.

tjänaa,

idag vaknade jag faktiskt väldigt tidigt faktiskt typ kvart över 9 :o, hos kusinerna och morbror micke och maria.
fast jag vaknade mellan min maddras (stavning) och olivers :p
haha, lyckas alltid ;) men så jag gick väl upp och klädde på mig lite ;)
sen gick jag ner (från loftet där jag, oliver och mamma sov) och då var "alla vuxna" (micke, maria, mamma och pelle) vakna redan :p men så jag åt fil (med blåbär och hallon smak) med kalaspuffar, hehe det var faktiskt riktigt längesen jag åt det :p typ sist var hos hanna :p för ett tag sen, men aja, så drack jag ett glas jucie (stavning) och en kopp kall oboy :p haha, sen när maria, micke, mamma occh pelle gick ut på promenad så gjorde jag mig lite ;)
och överraskande nog så plattade jag inte håret den här morgonen :D ganska stolt faktiskt.
fast jag gjorde flätor ;) sen satte jag míg och kollade lite på "cheers" på 6:an. 
sen efter ett tag så vaknade brodern också, så vi satt och kollade på det tillsammans medans han åt frukost :)
sen efter mamma och pelle hade kommit hem så vaknade emma också ;)
men sen efter en fika med emma, morbror, maria, bror, mamma och pelle så sa vi hejdå till alla och åkte till första färjan, sen andra :) sen satt man och lyssnade på musik och på radio (107,5) resten av vägen hem och så stannade vi på nån mack och köpte en varsin korv :) sen åkte vi hem :D
och juste, vi har köpte en ny soffa :D jätteskön och fin :)
 så här ser den ut. :D fin vah?

men nu hade jag faktiskt tänk att gå och kolla på "the hills" så rolig är jag ;)

Pusspuss

love felicia'


DAGENS OUTFIT 27/9-09

randig tröja, från Gina Tricot
svart linne, från Gina Tricot
Ljusa jeanstights, VeroModa
vanliga vita strumpor, från ingen aning ;)
rosa solglasögon, från Ur&Penn
hår: flätor och nån typ "straight polish" wax som jag fick av pappa ;)
smink: puder och mascara.
smycken: långt halsband (snodd från mamma)

dagens låtar:
Chris Daughtry - Over You
Eagle Eye Cherry - Save tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0