ilias bästis.

tjaa bloggen.
vill först bara påminna er om att jag åker till morbror och kusinerna imorrn.
så det här blir nog sista inlägget för helgen. kanske blir ett på söndag.
men idag så vaknade man halv 8 "/ så åt man frukost och sånt där.
sen så tog man bussen 20 i 9 eftersom man började klockan 9 med matte ^^.
gick väl rätt så bra. sen hade vi NO. så himmla skönt, nästa vecka är det sista veckan som vi har Kemi.
gillar verkligen inte våran lärare. men det gick väl sådär. haha, hon blev lite irriterad på oss ;)
men efter det så hade jag spanska. sista gången faktiskt. fick lära oss lite färger :) men jag tror faktiskt att jag kommer vara så udda att jag kommer välja tyska. sen hade vi lunch och det blev pannkaka ;D
mumma! hade inte ätit det på ett tag så det blev bra :) sen spelade jag, julia, filippa, filippa och frida lite king med sigge från ringen ;) sen hade vi svenska, och då fortsatte vi på våran egna fabel. och nu ska vi skriva den på ett stort papper. fast jag kommer inte få plats med all text :$ haha! typiskt mig som skriver mycket hela tiden :p
men efter det så slutade vi, halv2 :D. så då gick jag och nela och köpte en klubba.
sen tog vi bussen hem. sen bytte jag om till ridkläder, sen kollade jag lite på tv. sen tog jag 627 som skulle gått 5 över halv 2 fast den kom lite sent. så jag missade 520. jävla busschauför (stavning) men så jag hoppade av på djupdal, och där träffade man tove :D haha... så vi tog bussen tillsammans till stallet.
idag fick man naron. haha det var as längesen jag fick rida en sån liten ponny. haha!
men vi red ut en liten runda först. sen hade vi lite cavaletti (stavning) hehe... men det gick väl bra. förutom att han rycker ner med huvudet typ hela tiden :p haha! sen åkte jag och mamma och hämtade lite saker hos pappa.
sen åkte vi till stinsen för jag skulle visa mamma en blå everest dunjacka som fanns på stadium. så den kanske jag ska få som tidig julklapp :D sen gick vi till gina och där köpte jag det här:



Vitsvart randig, Gina Tricot för 149:-
svart långärmad (stavning), Gina Tricot 129:-
svart vanligt linne, Gina Tricot 99:-
Rosa mjukislångärmad, JC 199:-


faktiskt ganska stolt över mina köp :D
sen innan vi skulle gå hem så ser man anton och ilias.
ville gå fram och hälsa, men man var ju faktiskt där med mamma :p
haha, men sen åkte vi hem. och då tog jag en dusch och sen åt vi middag (:
sen så kollade jag på idol. faktiskt väldigt synd att hon durna åkte ut :(
tyckte hon verkade väldigt go och gullig. men dom två sista var inte så fullt utvecklat :(
men efter mycket glädje tårar så gick jag upp och åt lite choklad och skrev inlägg och chattade med bästis ilias ;D
var faktiskt ett trevligt samtal. och vi är faktiskt väldigt ärliga mot varandra :D
men nu ska jag ha ett litet eget fredags mys och kolla på "Another Cinderella Story" och "Wild Child"
Hoppas ni får en bra helg och fortsatt bra fredagskväll.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 25/9-09 (dagen)

blå tröja med knyt på axlarna, från BikBok
Mörkblå jeanstights, från Gina Tricot
hår: plattat med hårspray.
smik: puder mascara.

FELCIA OUTFIT 25/9-09 (efter dusch)

rosa mjukislångärmad, från JC
gråa mjukisbyxor, Lager 157
hår: plattat.
smink: puder och kajal.

dagens låtar:
Anton och Affe - En lögn.
Anton och Affe - du var mitt allt (ft söder)
Danne W - resan tillbax (feat Linda)

 så här vacker "host" är jag nu ;)

 Ilias bästis ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0