skrattig rast.

tjänaa bloggen!
idag har man haft en trevlig dag faktiskt :p
vaknade halv 8 och kom på då att vi började halv 10 så jag kunde ha sovit längre -.-
men hade iaf ganska mycket tid att äta frukost, klä på sig, sminka sig, platta håret och plocka i ordning :p
sen tog jag och nela bussen tio över 9 till edbserg sportfelt. för idag skulle vi orientera på idrotten -.-'
ganska tråkigt men det gick ändå ganska bra :) men efter det så sprang jag, nela, julia, frida och filippa till bussen som var på väg att åka :$ hahah, men vi hann ;)
sen när när vi hade varit i skolan ett tag efter vi kom dit med bussen så hade vi engelska.
eller, ja. vi hade typ när vi skulle göra våran "roll spel" haha, och som jag kanske har sagt så har jag, frida, julia, filip och jonathan dom tre små grisarna och stora stygga vargen. fast på engelska och lite parodi.
men det gick väl bra, efter det så åt vi lunch. det blev nån typ kycklinggryta med pasta haha, och grillkrydda ;)
var väl faktist ganska gott :p men sen så spelade jag, frida, filippa och julia king med typ en kille som hette typ drazan eller nåt. fast han sa att han hette stig adolf. haha! han var skit rolig.
haha, jag och frida fick typ värsta skratt attackerna ;) så det var en rolig rast ;)
men sen så hade vi musik (: då fick vi spela bas. haha det var as kul ;) sen fick vi spela lite trummor och keyboard. sen sista lektionen så hade vi SO. ganska tråkigt fast vi satt bara i grupper och visade vårna läxa (karta på min skolväg) så skulle man typ förklara lite ;) hehe, gick väl också ganska bra ;D
sen efter skolan så gick jag, filippa och frida till ica och jag köpte en risifrutti eftersom jag var as hungrig. ingen aning om varför :$ hehe!
men sen tog jag bussen hem och satt lite vid datan. sen var jag ute och sprang en liten runda ^^)
sen så tog jag en dusch och då lagade pappa mat till mig och han eftersom marre är på "berns" tror jag det hette ;) men till middag blev det bruna bönor med fläsk :D haha, jag vet jag har udda smak för mat men det är faktiskt gott! men sen så hade pappa väldigt brotom till krippe (trummisen) för dom skulle repa ;)
så nu sitter jag här och bara njuter av bra musik ;) och bara så att ni vet. på lördag åker jag´till min morbror och kusinerna för att fira morbror. ska bli ganska kul eftersom jag typ träffar mina kusiner en gång per år "/
så det blir nog inget bloggande på lördag och söndag. ;) och nu ska jag försöka att tjata lite på ina att hon ska skriva ett inlägg ;)

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 24/9-09 (dagen)

lila linne, ärvd från saknad syster vid namn frida. (Lager 157)
"båstad" tröja, från nån affär i båstad.
mörkblåa jeanstights, från BikBok.
hår: plattat med hårspray.
smink: puder och mascara.

FELICIA OUTFIT 24/9-09 (efter duschen)

blå tröja med knytning på axlarna, från BikBok
gråa mjukisbyxor, från Lager 157
hår: lite plattat.
smink: inget.

dagens låtar:
Anton och Affe ft söder - du var mitt allt, så himmla jävla fin.
Anton och Affe - 26 december, längsen man hörde den. också jävligt fin och sorlig sitter här och fäller många tårar för det som hände just då år 2004.
Danne W feat linda resan tillbax - Så himmla bra. älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0