kort inlägg.

hejhej bloggen.
just nu sitter jag och vendela här och försöker komma på lite till våran "film"
haha, så roligt har vi ;)
men idag så vaknade jag av väckarklockan halv 8. fan jag ska döda den där jävla saken ;)
börjar med bild :) haha, mitt päron ser helt :$ ut :p
haha, annars gick det väl annars ganska bra ;) men sen så hade vi sen så hade vi massa andra tråkiga lektioner som: So, slöjd,  svenska och NO. haha, och när pritam (NO lärare) skulle säga "Rakib" haha, så sa hon "Rikab" haha alla började as garva! haha, men sen så efter skolan så köpte jag en klubba. jag vet att jag skulle börja med min diet. men några undantag kan det bli ;) men sen så åkte jag vendela och michaela hem.
och nu får vendela lite damp på mig. och vi sitter typ och bråkar som vanligt ;) vi är typ som syskon bråkar 24/7
men nu måste jag byta om sen ska jag till dansen.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 23/9-09

grått linne, från Cubus
svart kofta, snodd från mamma.
mörkblå jeanstights, BikBok
Hår: plattat med hårspray
smink: puder, kajal och mascara.

dagens låt:
Chris Daughty - Over You. Love it!

 slänger bara en en bild på en liten heting från "picture this"

känner mig inte lika tjock när jag ser den här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0