Tjejkväll på fredag :D

tjenatjena bloggen.
idag har det väl varit en helt okejj dag.
men nu sitter man väl och har aaasss tråkigt!!!
men så här har min dag sätt ut.
gick upp typ halv 8 och fixade mig,
tog bussen som gick 20 i 9 eftersom jag började 10 över 9.
fast jag kom dit typ 10 i så det var bara jag och några till som var där. 
men på gympan fick vi typ göra fotboll med en stor medicinboll, och sen med händerna.
haha, det var jättekul. men sen efter man hade duschat och bytt om så hade vi matte om jag minns rätt, minnet :$ och då så jobbade vi abra i boken, gick väl ganska bra faktiskt...
sen åt vi lunch. det blev pyttipanna. det gick väl ner i magen :) haha, men efter det så hade vi svenska.
och då skulle vi skriva en egen fabel. gick väl inte så bra eftersom jag har en värdelös fantasi :p
så det blev en om en gris och en kyckling som skulle på picknik. haha! satt och typ as garva åt mig själv för att jag var så dålig. efter det så gick jag och julia ner till ringen och skulle hämta julias nya nyckel till skåpet.
och då hittade vi en lapp om tjej kväll på kärrdalsgården :D ja bah:
- Men GUD! det är ju på min gammla skola.
julia bah:
- Hålla... du, jag, frida, filippa och filippa går dit på fredag :D
så det hoppas vi att vi kan ;D berättar mer om det imorrn eftersom jag glömde pappret i skåpet xD
men iaf, sen hade vi engelska. haha, kommer ni ihåg att jag hade glömt min bok i skolan igår.
jag svarar på sånna frågor personligt eftersom ja... det blir faktiskt lite personligt, plus att vem som helst kan ju faktiskt läsa det här :p
men efterdet så hade vi livskunskap, haha. 
skulle typ vika en loppa. jag bah:
-Vaah??? shiit! det kommer jag inte kunna. medans typ alla satt och bah men guud vad lätt :p
haha, fast det gick faktiskt ganska bra (med beskrivning) hehe!
men sen slutade jag, 16:10 !! 
tog bussen hem och samtidigt som jag pratade med hanna i telefonen ett tag :p 
sen när jag kom hem pratde jag fortfarande. sen loggade jag in på facebook och vi sa att vi ksulle prata där istället ;) och nu sitter jag och är lite störd för jag måste vänta en timme efter jag har ätit och sen kan jag ut och springa. men jaja...

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 22/9-09

blå tröja med knytningar på axlarna typ, från BikBok
ljusa jeanstights, från VeroModa
skor: mina låga mocka stövlar med fransar på sidorna, från Eurosko
hår: plattat från början, fast efter gympan flätor som fortfarande sitter kvar.
smink: puder och mascara

dagens låtar:
Cascada - Evacuate the dancefloor, Looove iit!
Enrique Igeslias - Hero, bara såååå fiiin!
Soulja Boy Tell`em - Kiss Me Thru The Phone, sköön!
Basshunter - Angel In the Night, haha jag vet. alla dom här är gammla men såå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0