erik grönwall, hejar på dig!

hejhej bloggen.
har inte varit nån bloggning hos pappa. men det kanske inte blir det så mycket eftersom den här datan dampar.
idag har det vari en jävligt trött dag sen man steg upp ur sängen.
pappa fick skjutsa mig till skolan idag eftersom jag pallade inte åka buss för nela var sjuk.
men först hade vi svenska, typ pratade om massa fabler. var inte så insatt eftersom jag var så jävla trött.
sen hade vi engelska, och då typ... kommer inte ihåg xp haha!
sen åt vi lunch, och då satt jag med vendela och åt den inte så hemsk goda panerade fisken vi fick.
sen hade vi spanska, jävligt tråkigt. hade inte så bra lärare heller, hon som hade varit två vekor innan var bättre.
även fast hon var vikarie (: hehe.
sen så sprang jag, julia och filippa i runt och letade efter julias nycklas som nån hade tagit :$
men sen hade vi matte, i matte verkstaden. haha så skulle vi göra nåt jävla lapp grej. haha, gick inte så bra för mig, frida och filippa å haha! men efter det så hade vi 6es favorit ämne "host" SO!!!!
fast idag var det lite bättre, vi fick sitta lite vid en varsin mini laptop. fast och söka lite saker om tundra.
haha! :p men efter det så slutade vi :) lång dag, slutade halv 4.
så jag hoppar på den första bussen, där sitter julia lind :) riktigt roligt eftersom man inte har träffat henne på ett tag. så vi tänkte göra lite läxor tillsammans. fast eftersom hon och hennes mamma bråkade lite på telefon så gick det inte så bra. men vi skulle höras av och göra nånting nån dag. :) och när vi sitter på bussen och pratar lite så kommer jag på att jag har glömt min engelska bok. kanske inte låter så himmla alvarligt, men nu är det så här att jag hade en engelska läxa där som ska vara klar imorrn :$ oups! så nu tänkte jag ringa typ frida eller nån och kolla vad det stog så kan jag fixa det på ett papper. men nu ska jag inte skriva så mycket mer för jag ska ringa hanna ;D

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 21/9-09

lila linne, ärvd från syster (Lager 157)
svart kofta, snodd från mamma ett år tillbaka.
svarta jeanstights, från Cubus
hår: plattat med hårspray
smink: puder och mascara.

dagens låtar:
Erik Grönwall - 18 and Life (SKID ROW) älskar hans röst. håller tummarna för honom i idol.
Erik Grönwall - Over You (Chris Daughtry) älskar både låten och hans röst. GUD VAD JAG KOMMER RÖSTA!


Du Är Stort Saknad Hanna Lindberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0