vänta...va du som hon?

hej gullisar
har inte skrivit på aslänge så...

idag vaknade jag av att modern väckte mig halv 8, hade sov morgon till 8.50 så det va skönt,
jag sminkade mig, klädde på mig och åt frukost o mötte Kristin,Sofia och Hanna vid bommen 8.20
gick segt att cykla idag eftersom det va -1 ute! KALLT !!
hade jättetråkiga lektioner idag som vanligt men efter skolan va jag med Becca och Hanna va med bara en timme.
Vi tog jättemånga bilder och hade faktiskt jättekul !

men nu börjar jag lixom fundera... Jag vet vad ni tänker men det är sant INA ANVÄNDER SIN HJÄRNA !
haha, men serry
det finns en tjej som jag verkligen hatade !
och en tjej som jag verkligen tkr är jättesnäll !
men asså nu har de typ bytt plats, säger inga namn och det är inte de man kan tro men jag är lite förvirrad...

Kram Ina

P.s. Lägger kanske in lite bilder som vi tog idag sen... :)
(när jag fattar hur man gör med min nya telefon) <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0