trött!

hej,
som ni kan läsa i över texten så är jag väldigt TRÖTT!!
har inte riktigt hämtat mig från sömnbristen hos issa (eller nja, sov fem timmar) hahaah, men vi hade iaf JÄTTEKUL! flumtjejer asså.


i lördags (igår) så typ kom jag hem halv 12 från issa. Då gick jag med min söta lilla lillebror ner till kiosken och köpte lördagsgodis :D haha, det va länge sen! men han tkr det är typ höjdpunkten på veckan så...
Sen typ kom jag hem och ´gick och la mig,va så jvla trött! vacknade av elias vid middagstid.Åt tacos,gott!
Kollade på fotbollsmatchen sverige-danmark på kvällen. Sverige kom igen nu.?
Hejdå VM !

Idag vaknade jag också av Elias, ingen anning om vad klockan var men gick iaf upp. Åt frukost,kollade lite på tv,sminkade mig,klädde på mig och satte mig här och bloggade...
Ska ¨på träning sen ,

ÄLSKA CHEER!

Pussar Ina
<3



 p.s det är ett hjärta...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0