skrattiga bussen.

tjabba allihopa,

idag har man varit i skolan, hade innebandy på idrotten.
haha, det gick inte så bra för oss :p vi kom sist :p
haha... sen så har man väl flummat runt lite, as garvat åt filip på "roll spelet", fick ilias mössa
och massa sånt :D

hehe, men efter skolan så typ var det as garvit för mig, filippa å och frida.
haha först, så såg filippa att ilias kom så då kunde jag lämna mössan. haha, och det bästa jag kommer på attt ropa är:
HALLÅ!! haha, men så han fick mössan, och sen när jag kom tillbax till frida och filippa så fattar ju hur jävla cp det lät ;D haha! så vi typ stog där och as garva ett tag! :p
sen så såg frida tove så hon bah:
- Kolla där är tove, eller nej, eller jo!
haha, och jag tyckte inte det såg ut som tove från långt håll så jag bah:
- haha... nej det där är nån gammal tant typ.
haha... sen så såg ma ju såklart att det var tove :p haha!
så då blev det mer as garv :D
sen när man satt på bussen så hör man bakifrån bussen att filip roppar:
- Hej frida!
- Hej filippa!
- Hej felicia!
- och vem är det mer?
vi: - tove!
han: jaha... är det hon som gjorde illa din haka frida (tove hade gjort nånting med en skyddsväst så att frida fick värsta skrapsåret på hakan)
så då blev det mer as garv :) sen så måste ju filip komma fram och hälsa så han bah:
- hej, filip (och räcker fram handen) haha!
tove: - hej, tove... (och tar lite försiktigt i handen) hahahhaha!
sen så var chaffören inte så kunnig, så vi typ flög fram hela tiden, haha och specillet filip.
så han typ åkte fram-bak-fram-bak i bussen :p
haha, jaa... det var väldigt garvit!!!!! men vi hade iaf as kul!

sen så nu när jag har kommit hem så har jag typ chattat me ilias och sånt.
och nu ska jag typ ut och springa!

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 15/10-09

svart linne, från Gina Tricot.
vit-svart randig tröja, Gina Tricot.
svart vanliga tights, Lindex
hår: plattat
smink: puder och mascara
parfym: DKNY

dagens låt:
Beyonce - Sweet Dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0