hatar att vara sjuk.

hejhej bloggen.

som ni kanske ser på rubriken så är jag sjuk idag :(
så det blir ingen skola idag, hatar att va sjuuk!!!
men iaf, jag har ju inte skrivit nåt inlägg sen i lördags kväll.
men på söndagen så var jag ju med hanna först, och vi kollade på 2 och en halv filmer ;)
vi kollade först en liten del på "Bröllopsduellen", fast den hackade så mycket så vi stängde av.
och då satte vi på "Mean Girls" hehe, det var faktiskt väldigt längesen man såg den :p
sen kollade vi en till gång på "En Shopahollics Bekännelser" annars den kvällen så gjorde vi väldigt många videos :) och eftersom jag inte har sån koll på hur man laddar upp dom, så får vi se hur det går med det ;)
men idag i skolan så missar jag: idrott, matte, svenska, engelska, mentorstid och livskunskap.
tror inte jag missar så mycket iaf, hoppas jag. man vill ju inte ligga efter ;)
men igår så gick det väl bra i skolan, förutom ont i halsen och snuvig.
men sen när jag hade kommit hem, så åt vi middag. och det blev LAPSKOJS (stavning)
jag har faktiskt önskat det några gånger. det är jättegott! :p
sen så var jag och marre sugen på nån efterrätt, så tänkte vi fruktsallad? nej, det åt vi i lördags, chokladpudding?, nej nåt mer nyttigt. så kom marre på nånting med bananer. och då kom jag ihåg hur vi gjorde på ett 4h läger jag var på för 3 år sedan. då hade man en banan, skar ett snitt i mitten sen stoppade man i choklad bitar där,
sen så ställde man det i ungnen. det blev faktiskt AS gott.
menmen... nog pratat om det, nu har jag tagit en halstabblet, en ipren och en sinova så nu måste jag gå och vila.

Pusspuss

love felicia'

DAGENS OUTFIT 6/10-09

svart linne, från GinaTricot
ljusrosa myströja, från JC
gråa mjukisbyxor, från Lager 157

dagens låt:
den låten som är på ipren reklamen när iprenmannen goes Bond! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0