myspys!

shulululu allihoppa.

nu sitter man hemma hos hanna the panna, haha som är mitt nya smeknamn till henne:p
påhittig ;) haha!

men vi har ätit pizza :) jag tog en hawaii och hanna en vesuvio (stavning)
sen så har vi kollat lite på "Next", sén har hanna tagit ett bad medans ja ha suttit vid datan :)
haha, men nu så ska vi kolla på nån Paris Hilton film, jaa.. jag vet jag hatar ju Paris Hilton men ändå, filmen verkade rolig (:



hahaha, nu sitter man också skrattar åt hanna som låter som ett... jag vet inte vad. haha!
hon har jätteont i halsen, stackare :(
men nu ska vi mysa lite med film, chips, typ chipsrings, och massa gottigott ! :)

hejdå :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0