min helg:

hejhej.

nu har man vairt ute och sprungit och ätit och ska väl snart typ gå och kolla lite på tv,
och så tänkte jag måla naglarna :)
men tänkte bara berätta för er vad jag har planerat för helgen.
På lördagen så tänkte jag gå till stinsen och köpa mig en mössa på bikbok.
och så ville jag köpa en klänning på JC menmen... tror inte att mamma kommer tillåta det :/
sen så ska jag, mamma och pelle åka till mari och fira lilla hannah som fyller 6 år :) gullunge!
sen så tänkte jag kolla med ina om hon ville leka med mig på kvällen :D
så kunde vi ta lite nya bilder till bloggen :)
sen söndagen har jag inget planerat så... hör av er ;)

felicias blogg puss!

 springkläder :)

FELICIAS KVÄLLSOUTFIT 15/10-09

korall orange linne, från BikBok
grå mjukisbyxor, från Lager 157
hår: två toffsar och ett hårspänne
smink: puder och mascara
smycken: ringar i öronen med nån "I ♥" grej på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0