igår...

hej
idag vaknade jag halv 9 hos Sofia , hade sovit över där på övernattingsparty, vi (jag hanna kristin vendela michaela och sofia) kollade på lite film och bomb messade några :) Haha, vendela....
Sen var jag i Stinsen med mamma och Elias, köpte världens snyggaste väska! och sen åkte vi och kollade på sebastians fotbollsmatch. det va regnit men träffade några killar från klassen där, haha.liten värld asså!
Men sebbes lag (sollentuna united) förlorade med typ 6-1 mot.....bromma pojkarna? aja, iaf....
När vi kom hem åt vi lax och sen kändes det lixom som om alla ignorerade mig....pappa och sebbe skulle kolla på fotboll, mamma och elias skulle sova och kompisarna (flera, nämner inga namn) ville inte prata, så aa....jag fick sitta och chattar med 2 killar (nämner inga namn) och dom fick mig faktiskt på bättre humör (TACK!) :)

Idag så har jag vart i stinsen, hittade ingenting att köpa där, ska snart och träna lite cheerleading....Känner mig helt slut i hela kroppen. USCH!


/ *** *********
 även kallad ina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0