hör av er!!

tjaa igen.

nu har inte åkt hem :(
och jag har precis städat mitt rum, fixat håret, sminkat mig och bytt om och sånt där ;)
hade tänkt att gå till stinsen, fast just nu regnar det ute så... nej tack!
ska väl gå efter det har slutat.
sen så får vi väl se hur det blir ikväll, om det blir en kompiskväll, familjekväll eller egen kväll ;)
hoppas väl på att hanna kanske vill göra nånting med mig "D
ska väl ringa henne typ nu kanske... :p
annars så vet ni vart ni hör av er om ni vill göra nåt :)
eller kom till stinsen så kanske man träffas där :)
hoppas verkligen att det finns nån jag känner där...
kanske kan messa vickan och säga att hon ska komma dit ;D
hmm... det kan jag nog göra ;) haha, eller vi får se ;)
men snälla hör av er till mig !!! snällaaa
men nu ska jag kolla det har slutat att regna.

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 17/10-09

svart linne, från Gina Tricot
vit-svart randig tröja, från Gina Tricot
mörkblå jeanstights, från Gina Tricot
hår: plattat med uppsatt lugg
smink: puder, kajal och msacara
parfym: DKNY (my favorite)
smycken: långt halsband med silverhjärta

 
kom lite tandborstar, rakhyvlar, borttagningsmedel mm i bilderna ;)

dagens låt:
Kesha - Tik Tok




den jag ska köpa, svart eller grå. vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0