garv x)

shoo allihoppa!

idag har jag varit i skolan, haft bild, so, slöjd, svenska och no.
bilden gick väl rätt så okej. och so:n också. haha, jag och astrid hade typ as kul när vi skulle söka fakta på datorera :p slöjden gick väl också bra och svenskan också.
no:n var helt okejj, fattade inte så mycket var man skulle göra men jaja...
haha, sen så låtsades filip att han ramlade från sin stol. haha, fyfan vad jag garva!
men sen så tog man bussen hem, med filippa å, filippa i, frida, julia och filip.
det var as trångt!! 
men nu har jag nyss kommit hem och ska snart byta om och dra till dansen :)
wish me luck!

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 14/10-09

gurko linne, present från hanna och ina.
"BÅSTAD" tröja, från nån affär :$
vanliga jeans, från Lager 157
hår: plattat
smink: puder, kajal, mascara
parfym: DKNY

dagens låt:
kick - ge mig lite mer
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0