eran felicialiljegren

nämen tjenare allihoppa.

nu har man precis kommit hem från hanna, och gud vad det känns tomt utan henne nu när jag sitter här själv :)
menmen, man vaknade typ 11 imorse eftersom hanna och jag somnade ganska sent igår ;) (i soffan)
hehe, men ja.. vi åt frukost, gjorde oss i ordning och massa tråkigt :p
men sen så åkte jag hem, eftersom hanna behövde vila, den lilla sjuklingen och så behövde jag åka hem och byta om och så till ridningen. fast hon ska typ komma till stallet sen och kolla på mig :)

sen så ska vi hem till mig, äta lite och sen gå på bion som vi aldrig gick på igår ;)
hehe.. blev bättre om vi gjorde det idag :p så vi ska kolla på "bröllops fotografen" klockan 19:00 ;D

men nu måste jag byta om mm.

XoXo

love you all ;) (a)


Älskar dig sötnos <3 (hon kommer döda mig) x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0