PALLAR INTE VARA SJUK LÄNGRE!

heej bloggen-

nu är jag faktiskt väldigt trött på att vara sjuk och bara sitt här hemma och äta ipren och sinova och dricka te.
nu är det fjärde dagen gillt, och jag trodde verkligen att jag skulle till skolan idag och få träffa folk!
men nejnej... pappa den glädjedödaren. jag vet vad ni tänker, vill hon verkligen gå till skolan?! :o
då ska ni få svaret här: ja, det vill jag faktiskt. inte för lektionerna men att få träffa alla skulle varit kul.
också tänkte jag ju komma till ina och hannas skola idag, men pappa sa att risken var för stor att jag skulle smitta ner alla!!! så kan ni förstå att jag är irriterad, jag kan inte göra ett skit, inte ens rida idag heller!!!
men jaja... idag missar man iaf matte, no, franska och svenska. menmen!
jag får väl sitta här i soffan och glo på mtv och 6:an som jag har gjort 3 dagar i streck.
men nu MÅSTE jag verkligen gå på toa!

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 9/10-09

rosa lång hoodtröja (Text: PINK), från Cubus
gråa mjukisbyxor, Lager 157
hår: vanlig hög toffs
smink: inget.

dagens låtar:
Selena Gomez - Bang Drum
Demi Lovato - This Is Me (slow verision)
Selena Gomez - Cruella Di Vil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0