en till sjuk dag.

hejhej bloggen.

idag blir det ännu en sjuk dag som spenderas på att ligga i soffan,dricka te och kolla på tv.
men idag så missar man bilden, so, slöjd, svenska och no.
så ja... jag kommer ligga riktigt mycket efter. men jag får väl ligga här och läsa min engelskabok som ska vara utläst vecka 43.
 Läs aldrig den, tro mig man fattar inte ett skit vad som händer.
men iaf, man hoppas väl att nån kan komma och hälsa på en när man är så här sjuk :(
usch, verkligen hatar det!
men igår så kollade jag och pappa på lite filmer som: Fantastic Four, Bugsy Malone och Vi Hade Iallafall Tur Med Vädret 1

Fantastic four var faktiskt bra, jag brukar inte tycka att lixom sånna filmer är bra. asså när det inte är så verkligt.
men där här var faktiskt väldigt bra :)

Bugsy Malone var också oförväntat bra, det var nån film där alla skådespelare/skådespelerskor är barn.
den var faktiskt ganska härlig och lite rolig ;)

Vi hade iallafall tur med vädret var helt okejj, jag hade bara sett tvåan. men där här var ju tillochmed mer cp än den, haha men rolig att kolla på när man är sjuk.

sen så åt jag och pappa sushi :D avundsjuka..?
det var faktiskt ganska bra för mig eftersom den gröna wasabin är bra när man har nästäppa.
annars igår så typ lärde jag mig själv lite moonwalk, haha börjar faktiskt lära mig ;)

men idag så ska jag be pappa också att ringa till dansen, eftersom jag inte ska anstränga mig.
vilket stör mig eftersom då kan jag inte gå ut och springa, så då kommer jag att sitta här och bli fet.
och så missar jag också mötet i skolan, om London resan i 9:an.
fattar verkligen inte varför man ska prata om det nu, det är lxom 3 och 1/2 år kvar :$
men jaja... vuxna är ju vuxna "/
men nu måste jag gå och ta en sinova och ipren.

Pusspuss

sjuk kärlek från felicia'

DAGENS OUTFIT 7/10-09

rosa lång hoodtröja (text: PINK), från Cubus
svarta leggings, fick av marre.
hår: en liten knut
smink: inget.

ps. hanna och ilias, bästavänner ni är älskade idag och föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0