HALLOWEEN!

halluu...

nu har man precis gjort sig iordning :)
idag blir det faktiskt en hanna outfit för mig :p plus mitt midjeskärp, och för hanna blir det en felicia outfit ;)



Felicia:                                             Hanna:

Tröja, från ingen aning                      Svart tröja, från Sisters
Byxor, från Vila                                Jeans tights, från Vero Moda
(mitt) midjeskärp, från GinaTricot      Skjorta, (ärvd från frida " syster") från H&M


igår så var det väldigt dålig uppdatering :$ (a)
men jaja, jag försöker bättra mig :)
men vad gjorde jag och hanna för skoj igår då... jo, först så var jag på ridning :D
det gick verkligen AS bra! vi hoppade, och gud vad jag var stolt efter, haha. medans hanna stog där med ett stort gap :p haha! sötnosen då ;)
hon skulle ha filmat :/ att hon inte kom på det själv ;) haha, felicia vet ni, skyller på andra ;D
men sen så var vi på "Bröllps Fotografen" den var helt okej, den var roligare i början. men sen blev den jävligt seriös x) men det var helt okejj :p

sen när vi kom hem så satt vi och kollade på titanic i tre timmar :D haha!
grät inte ! :D *stolta* ;)

men idag så ska vi typ vara lite hemma, sen åka till kärrdal och sminka oss lite läskigt :|
hehe, sen ska vi gå och "tigga" om godis med hannas kusin :p sen ska vi väl kanske gå med våra polare också.
haha, om nån vill följa med ens ;) hihihihi! om ni har riktigt tur så kanske vi kommer hem till er och skrämmer er lite :)
men sen så slaggar jag hos henne (igen) :p

och nu får ni komma igen lite!!
MESSA OCH RING BITCHES!!!
(om ni har mitt/hannas nummer)

men nu ska vi dra och ha lite "roligt" haha!
jag lovar hanna kommer sätta på min gammla bamse skiva som hon hittade för tre dar sen ;)
haha, jag är i helvetet :p hahahaha!

 Haha, sötnosen ;)
älskar dig hjärtat :) ♥♥♥

dagens låt:
sum 41 - pieces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0