HANNA :D <333333

hääj bloggen.

nu är det så är att är jag är hos pappa så blir det inget bloggande.
eftersom hans data är cp.
men nu sitter jag här hos hanna bästavän :D
men iaf, idag vaknade jag iaf typ as tidigt.
men så låg jag i sängen i typ en timme och fixade lite med mobilen ;)
sen gick jag upp och klädde på mig, sminkade mig, plattade håret, åt frukost och allt sånt där :)
men sen så har jag kollat ganska mycket på "Wipe Out" med pappa.
haha, vi satt och typ as garva åt alla :p
sen så handalde jag lite frukt för vi skulle göra fruktsallad till meja, elsa och tage skulle komma på besök :)
sen så typ vid lunch så kom hanna ;D roligt eftersom jag inte har träffat på ett LÅNGT tag!
så då gjorde vi fruktsallad och åt en varsin potion (stavning) :)
sen var det meningen att vi skulle åka till stinsen och träffa nån jocke som hanna kände, fast han kunde typ inte.
så vi satt och lata oss i soffan och gjorde några filmningar, haha kan man säga så?! :p
sen så åkte vi till mörby och hyrde film vi hyrde "En shoppaholics bekännelser" (stavning) :$
sen så hyrde annika (h's mamma) "bröllps duellen" och nån skräckfilm, haha typiskt henne ;)
sen så åkte jag och hanna hem till min far och hämtade lite saker.
efter det så gick vi ner till kiosken och träffade ilias bästis :o)
sen så hälsade man på lova och tusse som skulle ner till vivo och handla mat :) trevligt trevligt!
men sen så efter ett tag så pratade ilias ned sebbe sa, och han sa att han skulle komma dit :$
och eftersom han och hanna inte DIREKT är bästakompisar så typ gick jag och hanna därifrån,
fast då började dom typ jaga oss (sebbe och nån nicklas) fast jaa...
sen så var dom gansak nära på att gå in i hannas hus :$ men ja.. vi fick bort dom efter ett tag;)
så då satte vi oss och åt, TACOS :) mums!
sen gick vi upp till hannas rum (som äntligen har fått en dörr)
och jag skrev inlägg direkt :p
men nu ska vi kolla på film och bli tjocka av chips ;)

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 3/10-09

svart kvartsärmad (ner i ryggen) tröja, från Gina Tricot
mörkblåa jeanstights, från BikBok
vitt brett midjeskärp, från Gina Tricot
hår: plattat (fast nu toffs)
smink: puder och mascara
smycken: långt halsband med ett hjärta

kvällens låtar:
Jay Sean feat Lil Wayne - Down
Beyonce - sweet dreams

Kom Ihåg: inget bloggande hos pappa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0