BIO BIO BIO!

god morgon god morgon!

nu har man nyss ätit frukost med hanna och snart ska jag väl hoppa in i duschen eftersom det inte blev nån dusch igår (:
men idag så ska jag och hanna gå på bio, 16:30 på "Bröllops Fotografen"


får väl se hur den är då :)
vi går till sollentuna bio, så kom gärna dit :D
men resten av dagen så sitter vi väl bara här och möglar ;)
och efter bion så drar vi hem till hanna, så får vi se om det blir ett litet inlägg.
men så blir det väl kanske en säkert att vi träffar ilias också :)
fast det har vi inte pratat nåt om det, men det brukar ju bli så när vi är i kärrdal och hänger ;)
haha!
men jaa.... nu ska vi göra min lilla lista igen, det jag ska hinna göra innan vi drar till bion

[ ] duscha
[ ] göra mig  i ordning
[ ] kanske göra nåt video med hanna
[ ] ta lite fina bilder med bästavän

men nu ska jag dusha, så vi får väl se om hanna kanske gör nåt inlägg. haha! fast det låter inte som nåt hon skulle göra x)

I Love You All

love FeliciaLiljegren'
 

dagens låt:
Sommar pojkarna - oops vi gör det igen

 OTROLIGT gammla bilder, men jag älskar dig föralltid bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0