hanna älskling

shulululu allihoppa :)

idag har man som sagt varit i stinsen :) träffade absolut INGEN som jag kände, väldigt tråkigt!!!!
så jag gick runt där i typ 2 timmar och gjorde absolut ingenting.
sen så när man gick hem så gick man förbi ancis kontor och hämtade en nyckel som hon hade fått låna när hon tog hand om musse när vi var borta (: sen när man kom hem så hade jag as tråkigt, så jag satte mig vid datan en stund och sen ringde saknade hanna :)  
så hon skulle komma hit (: 
och jaa... nu sitter hon här brevid mig och vi skrattar väl som vanligt ;)
men nu ska jag lära mig nån låt som hanna önskar på gitarr :)
sen ska vi väl kolla på film eller nåt annat mysigt :)

men smsa och ring!!
så får ni har det bra, medans vi har det bäst ;)

I Love You All

F'



när jag och hanna var ute med musse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0