kryssningen.

shulululu allihoppa (:

nu har man nyss kommit hem från kryssningen och nyss ätit :)
företsten, så här blev mina naglar:
 haha, älskar att leka med dom ;)

men jaja... på kryssningen var det jättetrevligt :)
var som sagt där med mamma, godmor mari och lilla hannah (maris 6-åriga dotter)
vi hade jättekul :) när vi kom dit så fick vi stå i en kö i evigheter känndes det som :)
men sen när vi hade kommit till båten så bytte jag om lite i hytten :)
 inte världens bästa ljus inne på den toan ;)
hehe, men på kvällen efter vi hade ätit god mat så typ gick vi runt lite sen så satte vi oss någonstans där det typ var karaoke, haha! en tant sjöng "leende guldbruna ögon" hahahah! hon var säääämst!
men så pratade jag med hanna lite i telefon :) gjorde mig lite glad när jag hade tråkigt (:
sen så gick jag ner till hytten vid kvart över 10, haha ;) hade så himmla tråkigt :p
så jag låg och kollde på "Scrubs" och "My Name Is Earl" sen så kom mamma ner, och då gick vi och la oss (:
sen nästa dag så vaknade man ganska tidigt eftersom vi skulle få massage ;)
så efter frukosten så gick jag och mari upp där vi skulle få massage, så tog vi en dusch och bastade en liten stund innan, sen så gick vi in och fick massage i en halvtimme, GUD VAD SKÖNT DET VAR!!!
hon masserade min rygg, vader, fötter och lite vid nacken :) sen så masserde hon med två varma stenar. GUD! jag höll på att dö, det var så himmla skönt :) men efter massagen så gick jag ner till hytten och bytte om lite :)
 
haha, och tog lite bilder x)

sen resten av dagen så var man med lilla hannah, åt lunch, satt och gjorde bingo med mamma, mari och lilla hannah och typ 300 gammla människor :p hahah!
det var rulit :p sn så typ... köpte jag en billig parfym i tax free :)
 Samba Frech 148:-
billigt va? :) var en fresh lukt tyckte jag :)
men efter ett tag så gick vi av båten, sen satt vi på nån typ bar och satt där och väntade på skjuts hem i typ 2 timmar ;)
sen så åt man och nu har det kommit en natt som man har sovit också ;)
haha! som ni kanske förstår så började jag med inlägget igår, men orkade inte avsluta så jag fortsatt idag ;)
men nu ska jag käka lite frukost mm.

I Love You All

F'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0