helgen.

hejhej allihoppa.

det blev inget direkt "sista inlägg" innan jag åkte upp till bjurs.
men jaa.. jag sa ju att jag skulle upp så.. :p


men i helgen så har det väl varit lite upp och ner för mig.
på lördagen så klippte jag mig i falun, bara topparna och lite luggen.
blev väl bra, sen fick jag typ världens skönaste stickade kofta:
 från VeroModa för 359:-
så himmla värd dom pengarna!
sen så typ resten av dagen var jag typ jävligt grinig på allt och alla.
vet inte varför, men marre tyckte väl att jag är på väg att bli tonåring så...
hon kanske har rätt.. men vissa saker skrattade jag faktiskt lite åt t.ex frida
haha, och freja när hon och görgen kom på besök nbär vi satt och åt haha:

Freja: - Nämen pappa, har du blivigt gravid! (och klappar på görgens mage)

haha, fyfan vad vi garva. fast nog mest jag och frida :p
sen så typ låg jag och skratta åt när frida skulle bädda sin säng (: haha!

men idag då... söndag så typ vaknade man av att ilias skicka sms klockan halv 8 på morgonen (tack för den hosthost!) så då gick man på toa och låg och messade lite.
sen så somnade man om och sov till typ tolv, fast om vi inte skulle ha ställt om klockorna så skulle både jag och frida sovit till ett :p haha! SKÖNT.
sen så har man typ suttit otåligt och väntat på att få åka hem till lilla sollentuna :)
men nu har man nyss kommit hem och ska snart äta lite kinamat med mamma och pelle :)
längesen ! :/
men nu måste jag packa tills imorrn, kryssningen!
(kommer hem på tisdag, sakna mig inte för mycket)
 

I love you all.

F'

FELICIA OUTFIT 25/10-09

svart linne, från GinaTricot
grå stickad kofta, från VeroModa
mörkblåa jeantights, från GinaTricot                 
hår: ruffsig toffs
smink: inget
parfym: ingen

 slänger in en bild från bilresan, snälla ignorera mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0