klassen i asgarv

hej allihoppa.

nu har man nyss kommit hem från skolan. bara en dag till, sen har jag LOV!
och vad ska man göra på lovet då, jo... först nu på fredag (imorrn) så åker jag upp till stugan i bjurs efter ridningen, och är där till söndag. sen på måndag så drar jag, mamma, mari och lilla hannah på kryssning.
då har man delux-hytt och så ska man få en helskropps-massage :) avundsjuka? :p
haha... så därifrån kommer jag hem på tisdagen. sen onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag så ska jag typ vara med kompisar :) ring gärna om ni vill hitta på nåt ! (:

men iaf, idag så har man ju varit i skolan. hade idrott, engelska (rollspel), musik och so.
på idrotten så spelade vi innebandy gick väl inte så bra för oss... haha gjorde inga mål alls!
sen så hade vi vårat rollspel haha, nela fick filma det :) så ni ska få se det när jag kan ladda upp det hos mamma :) och på musiken så var det as kul, vi fick göra våran egna musik på datan, två och två.
så jag var med julia :) hahaha! fyfan vad dåligt det blev. det värsta var ju att vi skulle spela upp det för alla sen också. hahaha! fyfan vad alla garvade :p
fast nog mest jag och julia x) haha, sen hade vi so. haha! så kommer nela med en fråga i början:

nela- var kommer telletubies ifrån, asså bara undrar.
klassen- *garvar!*
ingvar- de kom från england, inte från usa (några som hade sagt det) för usa var ju lite emot telletubies för det var en där som var lila och hade en liten handväska, och vad tror man det är då?
rakib- FJORTIS!!!
hahahhahaha! fyfan hela glassen började as garva :p hahaha!

sen så typ pratade vi om det i typ en halvtimme av lektionen.
sen skulle vi skriva var vi helst skulle vilja bo av tundran, grässtäppen, regnskogen, lövskogszoner eller barrskogszoner. så då typ skrev jag nånting :p haha! minnet :$
men sen så slutade vi kvart i fyra :) sen pratade jag med hanna i telefon tills jag kom hem.
vi bestämmde att vi skulle ut och sälja julblommor (till min klassresa) för jag vill ju inte gå själv :p
så vi får väl se hur det går :)
så medans så ska jag väl sitta här och spela lite gitarr tills hon kommer.

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 22/10-09

svart kvartsärmad (bak i ryggen) tröja, från Gina Tricot
svart jeanstights, från Cubus
hår: plattat med hårspray
smink: puder, mascara och ögonskugga
parfym: ingen
smycken: långt halsband med silver hjärta

dagens låtar:
Destiny's Child - Independent Woman
Rihanna - Russian Roulette (hennes nya)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0