blåsan spricker.

hejhej allihoppa!

hann inte skriva igår, tyväärr!
men nu har man nyss kommit hem från skolan.
vi hade bild, so, slöjd, svenska och no.
bilden gick väl helt okejj, på so:n så hade vi inte so för ingvar var sjuk. så då fick vi hjälpa personalen med några "kris permar" (stavning) och så sammlade vi ihop 500:- för det rill klassresan :)
sen åt vi lunch, fick korv och potatismos (med grillkrydda på) sen hade vi slöjd, och jag blev nästan klar med min såkallade bakduk :) sen så var jag och julia lite på ringen och satt och snacka lite, sen så kom ilias och hälsade och sånt där :D på svenskan så hade vi två test. typ läshastighet och läsförståeelse. vet inte om det gick så bra :$ sen på no:n så fick vi skriva labbrapport, sen så gick brandalarmet (brandövning) så pritam bah:
- oj, aha... ehh... stäng ihop böckerna.
sen sölade vi oss till fotbollsplanen. hehe... så stog man där och blev upproppad. haha då kom julia fram till han som roppade upp oss och bah:
- är det här på riktigt?! :o. hahah! så stog man och typ garvade lite med tove, frida och filippa å.
sen så gick vi tillbaka till no:n fast du slutade vi för alla andra gjorde det :p så typ slutade 25 min för tidigt :)
så då gick man till bussen med nela :) så träffade man anton också, och sen kom vendela och då fick typ nela värtsa damp attacken :p haha!
sen så åkte man den trånga bussen hem. haha, och vendela typ rammlade (bokstavligt) ut ur bussen :p
hehe! sen så när jag kom hem så stog pappa i hallen och skulle precis gå.
så då satte jag mig här :) och om typ 3 kvart så ska jag dra till dansen.
men nu måste jag gå på toan innan blåsan spricker!!

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 21/10-09

svart linne, från GinaTricot
vit-svart randig tröja, från Gina Tricot
mörkblåa jeantights, från GinaTricot
hår: plattar med hårspray
smink: puder, mascara och lite ögonskugga

smycken: långthalsband med silverhjärta

dagens låt:
One time Acoustic - Justin Bieber

ps. om 3 dagar har jag lov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0