mörkt ute.

halluu allihoppa :)

idag vaknade man 06:35, vet ni hur jävla trött jag var??!
hade legat vaken as länge eftersom jag inte kunde somna, sen så vaknade jag typ 5 gånger.
och så drog jag upp rullgardninen, och shiit! det var as mörkt ute.
asså jag trodde seriöst att det var natt och min klocka gick fel :$ haha!
men jag gick upp och åt frukost, sminkade mig, plattade håret och sånt där.

sen så började man 08:00, då hade man svenska. gick väl bra.
vi skulle läsa upp våra fabler :s fast jag och nela bytte :)
haha! alla typ as garva åt min :p
sen så har man haft engelska, tyska, no, matte och so.
englskan gick väl helt okej, på tyskan så hade vi glosförhör, jag hade alla rätt :D ihhh!!
på no:n så hade vi nån vikarie, men vi fick hålla på med mikroskåp och kolla på lök, hårstrå mm.
det såg as coolt ut, förökte ta kort men det gick inte så bra ;p
matten gick väl också helt okejj, och so lektionen gick väl mest ut på att ändra shema och så fick vi läsa lite,
sen så kom fredriks mamma och lämnade ut broshyrer om julblommor mm. som vi kan ha för att sälja till klassresan (i 9an)

men sen så slutade man och så tog man bussen med nela :)
sen så efter jag hade gått av bussen så gick jag till kiosken och köpte ett tuggumi.
sen när man hade kommit hem så typ gick man runt och sjöng; som jag brukar göra när jag är själv (a)
sen så typ satte man sig här :)
men nu ska jag gå och göra lite matten.

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 19/10-09

svart linne, från Gina Tricot
mörkblåa jeanstights, från Gina Tricot
rosa kofta (tog när jag kom hem), från Stadium
hår: plattat
smink: puder, mascara och lite ljus ögonskugga
smycken: långt halsband med silver

dagens låt:
jason derulo - watcha say



ps. om 5 dagar har jag lov! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0