slappdag.

hejhej allihoppa!

idag har det varit en lite... mysdag kan man säga. eller typ slappdag :p
och det kommer det nog bli resten av dagen också.

jag och hanna vaknade typ 10 över 11 eller nåt sånt imorse, och då har vi typ bara legat i söngen och kollat på tv och messat med några. sen så åt vi typ fukost/lunch :) lasange (: gottgott!
sen så har vi bara legat och kollat på idol som var repris från i fredags :)
haha... såg att filip i min klass satt i publiken :p hehe!
sen så kom hannas mamma och hämtade hanna för hon skulle träna snart.
så då gjorde jag med lite iordning, och sen så gick jag och mamma till sollentuna C och hyrde 2 filmer :)
mamma hyrde nån och jag hyrde "17 again" ser fram emot att få se den, eftersom jag har letat efter den ett tag :) så köpte vi lite chips och choklad :D så nu ska jag gå och bli fet med familjen.

felicias blogg puss!



FELICIA OUTFIT 18/10-09
svart linne, från Gina Tricot
gråa mjukisbyxor, från lager 157
svart stickad sjal, från BikBok
hår: flätor
smink: puder och kajal



dagens låt:
Kesha - Tik Tok 

ps. you know I love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0