MÖSSA ! :D

hejhej allihoppa!

idag har man hunnit med mycket faktiskt :)
varit med ina på morgonen, suttit hemma ett LÅNGT tag och väntat på vendela :)
sen så när hon hade kommit så gick vi till stinsen :) där såg man först vendela wihdal (barndomsvän)
sen så träffade man filippa å och frida och deras kompis fanny på gina :D
på gina så köpte man en svart mössa :) och filippa köpte en likadan fast en vit :)
sen så gick jag och vendela till jc, för jag skulle prova en klänning som jag MÅSTE ha till kryssningen!
sen så gick vi till filippa, frida och fanny när dom satt och åt, sen kom tove :D så jag och vendela köpte ett varsitt glas cola och var lite sociala :) sen så kom mamma och pelle och hämtade mig för vi skulle till mari och lilla hannah för hon fyllde 6 år idag :)
där så åt vi smörgåstårta, faktiskt väldigt gott :) sen så fick jag se hannahs barbiehus, så jävla stort.
sen så var vi inte där så länge till :) så efter det åkte vi till bästavän hanna och hämtade upp henne :)
efter som hon ska få leka lite med mig kväll :D HIHI!
sen så åt vi lite middag, jättegott!
men nu så ska jag lägga in två videoklipp som jag och hanna har gjort :P
haha! vi är ju som vi alltid har varit :p
men ni får ha en bra lördagskväll så hörs vi :D ♥

 

felicias blogg puss!


 jag älskar min mössa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0