ina koom!

tjabba bloggen.

idag har man haft orienteringsdag i skolan.
gick väl ganska så bra faktiskt :) gick med nela, sen så efter sexan så gick vi med acke och filip också :p
så träffade man ilias och kirill i skogen också :) haha, dom undrade om vi var typ vid fyran, haha!
vi skulle precis ta åttan xD haha! sen när vi kom tillbaka så såg acke en katt, haha han bah:
- åhh... jag vet vem det där är, jag känner honom1
filip - hahaha, vadå kan du typ prata med den eller vadå?!
haha, så jag och filip skrattde lite åt acke :p
sen så kom man tillbax till skolan och åt lunch, det blevpannkakor :)
sen efter ett långt sittande i bibloteket och typ sitta och babbla så hade vi svenska.
hade lästimme, så jag blev as trött efter!
så när jag kom till pappa så var jag typ nära på att somna :p
hehe, men sen efter jag hade bytt om så gick jag ner och tog bussen med nela till stallet.
och på bussen träffade man ina och kristin :D ♥
väldigt trevligt, och jag och ina bestämde att vi skulle höras om att sova hos mig ikväll :)
sen på väg till stallet efter att ha gått av bussen så är ju felicia så smart att hon tappar sin mobil i en vattenpöl,
plus att skalet åkte av så batteriet kom närmast vattnet :$ haha! fyfan vad jag skrek.
men det gick bra :) den fick lite damp i början men nu är den helt okejj ;) haha! den har varit med om många smällar, tro mig ;)
men idag på ridningen så fick man nitan :o värsta slöhögen!
men det gick ändå rätt så bra :) förutom att han får ju för sig att tvärstanna utan anledning "/
så det gjorde han 2 gånger, men sen så var jag envis !!
fick en jättehärlig gallopp :D fast då skulle vi typ bryta av precis så...
men efter ridlektionen så åkte man hem :)
dushade och gjorde sig fresch (stavning)
sen har jag ätit, älg biffar :) jättegott :p
och nu sitter jag och väntar på att ina ska komma :D
vi ska ta många nya bilder till bloggen :D
men nu ska jag gå och kolla på idol (michael jackson tema)
men ha en bra helg så hörs vi ;)

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 16/10-09 (dagen)

korall orange linne, från BikBok
grå stickad lång kofta, present
svarta jeanstights, från cubus
hår: plattat (och toffs efter skolan)
smink: puder, ljusögonskugga och mascara

FELICIA OUTFIT 16/10 -09 (efter ridning)

svart kvartsärmad tröja, från GinaTricot
mörkblåa jeantights, från BikBok
hår: plattat
smink: puder, ljusögonskugga, kajal och mascara
parfym: DKNY
smycken: långt halsband med ett hjärta och klocka :)

 haha, bjuder på den ;) (i stallet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0