FRISK ! :D

shoo bloggen.

hoppas det är bra med er.
med mig är det iaf toppen :) 
så gick man upp 06:45, var verkligen hur död som helst.
plus att jag frös ihjäl när jag gick upp men sen blev det bättre :)
men sen idag hade man svenska, engelska, tyska, no, matte och so.
svenskan och engelskan gick väl hyfsat bra. på tyskan så var det första lektionen, är bara 10 stycken :P
ganska skönt faktiskt, men så fick man 15 glosor, första lektionen lixom :o... lite weard.
NO:n gick väl... nja... som den brukar. plus att pritam är ju pritam!
men när lektionen hade slutat så trodde vi att vi skulle få slippa henne, men nejnej...
då skulle hon vara vikarie på matten!!! kan väl inte säga att det var väldens bästa lektion direkt men...
haha! typ 20 minuter av lektionen gick för vårat prat :p
men sen så kom stunden där ingen av 6e vill ha... SO!
kollade på nån film om gräsplättar eller nåt... haha, var inte så insatt :p
sen fick vi typ skriva en massa :p sen så slutade man :)
stog och väntade på bussen me filippa i och emma i typ 10 minuter som tog lite på tiden också ;)
men när man kom hem så satt man nere med mamma och pratade lite, sen så kollade jag på skolfotot som kommit hem. för första gången i mitt liv så blev jag ganska nöjd!
hehe! sen så gick jag upp och satte mig vid datan.

och nu har jag en överraskning till er.
jag ska faktiskt börja videoblogga lite :) kul va?

men nu ska jag ladda upp lite bilder.

felicias blogg puss!

FELICIA OUTFIT 12/10-09

svart kvartsärmad (öppen rygg), från GinaTricot.
svarta jeanstights, från Cubus.
vitt brett flätat midjeskärp, från GinaTricot.
hår: plattat med hårspray
smink: puder och mascara


 min fina klocka som jag fick hem idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0