ina, saknar dig!!

tjabaa bloggen.

idag har jag haft en ganska bra dag faktiskt.
förutom att en tjej blev sur på mig och två till (säger inga namn) för att vi inte väntade på henne när vi gick från ringen. ni får tycka som ni vill men jag kan faktiskt erkänna att det verkar lite omoget :$
men iaf, jag vaknade klockan halv 8 idag fast jag började halv 10 kom jag på sen så jag kunde sovit längre -.-
men så jag klädde på mig, åt frukost, plattade håret, sminkade mig, skrev inlägg ;), och jaa... väntade tills klockan blev 9, sen så gjorde jag det sista och gick till bussen.
åkte till edsbergs sportfelt. där hade man idrott, fotboll. haha, vårat lag vann med 4-1 :)
ganska så stolt faktiskt, även om jag bara sprang efter bollen och aldrig nuddade den ;) haha!
men sen så efter vi hade bytt om så tog vi bussen till skolan.
sen när vi skulle gå över vägen så var det en bil som typ höll på att köra på oss. IDIOT!!!
nej men vi hade tryckt på den här knappen, så blev det grönt för oss, sen så kommer nån gubbe och kör as fort.
sen så typ tvärnitar han typ 2 dm framför oss :$ sen så typ vände han om och ropade:
- Kan ni stanna ett tag?!
och vi ville ju inte prata med honom lixom så vi bara sprang därifrån.
sen var det nån som sa att han hade parkerat på skolan men jag tror inte det.
men sen hade vi engelska, eller ja... skulle vi ha haft.
men det kom nån ingvar, som var typ rektor för särskolan.
så han pratade med klassen om särskolan och massa sånt.
då fick jag reda på att en kille i min förra paralellklass hade haft ADHD.
som jag faktiskt dessutom var tillsammans med förut i femman "/
men aja... sen åt vi lunch. korv med potatismos, och såklart grillkrydda på potatismoset :P
haha! sen hade vi musik :)
och då typ sjöng vi nån "sako sokga sak...." på typ afrikanska, haha! det var fett kul, sen spelade vi sånna där ägg, små trummor och typ aa... nånting... kommer inte ihåg vad det hette ;)
men det lät fett bra iaf :p men sen hade vi lite rast.
så då satt jag frida och filippa å och typ pratade lite på ringen.
sen skulle vi ha SO, och då såg jag ilias (bästis <33) och så tog jag han mössa ;)
haha, den var fett skön :p fast jag fick inte ha den på mig på so:n. haha, dumma ingvar :p
men sen så slutade vi, 10 i 4. så då gick jag till ilias skåp. fast han var inte där.
så jag gick ut och satte mig med hans mössa. sen skrev jag sms;
- var är du? <33333
ilias (sms) - Ringen, dudå? <333333
jag- plaggstången, kom dit så får du din mössa ;) <33333

så han kom dit och fick sin mössa :p haha efter ett tag :)
men så åkte vi buss tillsammans hem. sen gick jag och köpte en blomma till oliver och lova.
som en liten inflyttningspresent :) sen gick jag till deras nya lägenhet.
den var jättefin :) men sen fick jag hjälpa dom med lite saker.
sen skrev jag ner lite kemi grejer. sen gick jag till pappa och kramade honom och så fick jag se lite röntken (stavning) bilder, men det hade blivigt bättre, det såg man klart och tydligt :)
men sen gjorde jag matteläxan och övade lite franska.
sen så tog jag bussen hem.
och vid bussstationen så såg man johan och david.
men dom var typ lite blyga så dom sa inte hej till mig :P
fast david såg typ inte mig, haha!
men sen ringade ina mig :D kändes faktiskt väldigt skönt eftersom hon verkligen känner mig till 1000!!
och jag fick verkligen prata ut, om en grej som jag känner lite sådär för. men det var väldigt skönt att prata med henne, så vi pratade tills jag kom hem :) gud vad jag älskar dig ina, tack för allt!
men sen så ringde hanna upp också :) så då bestämde vi att vi skulle sova över på lördagen :)
men sen åt jag middag, lax med pelles potatismos :) jättegott!
sen gick jag upp här och nu chattar jag med bästis ilias :D 
och vi planerar att jag, han och hanna ska göra nånting på lördag kväll typ.
fast hanna vet typ inget. fast hon har nog inget emot det :p
men nu ska jag ladda upp lite bilder.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 1/10-09

svart linne, från GinaTricot
grå kofta, från BikBok
mörkblåa jeanstights, från BikBok
hår: plattat.
smink: puder, kajal och mascara.

dagens låtar:
Mario - Let Me Love You
Soulja Boy Tell`em - Kiss Me Thru The Phone

 frost på taket imorse.
 Jag och Frida :D (hon kommer döda mig)
två bilder på mig hos oliver och lova.
 jag innan idrotten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0