15 saker till ni inte visste om mig.

Ja... ni ser ju rubriken ;) så...

1. Jag tycker om att få vara barnslig ibland :p
2. Både jag och min bror blev födda på akuten och vi båda var två veckor försenade, vi var nära på att bli handikappade. (är väl därför jag är som jag är xp)
3. När jag dricker läsk/saft så har jag typ alltid sugrör.
4. Jag får lätt dåligt sammvete.
5. Jag är väldigt inriktad på skolan.
6. Jag har ganska udda smak på musik, kläder och sånt.
7. Jag tar VÄLDIGT mycket ego bilder.
8. Jag är inte nöjd med min mage, mina lår, mina höfter mm.
9. Jag har inte gått på nån gittarlektion men kan ändå väldigt många ackord.
10. Jag går i en högre dansgrupp.
11. Jag pratar typ alltid med mig själv när jag är ensam :p
12. Jag vet att jag har förändrats, men ta mig inte för mitt utseende.
13. Familjen och vännerna kommer alltid först och främst.
14. Jag kan få stora damputbrott ibland ;)
15. Jag vill att alla acceperar mig för den jag är, inte för mitt utseenede


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0