3 dagen gillt.

hej bloggen,

nu är jag faktiskt riktigt irriterad på att sitta här hemma och bara glo på en tv.
men iaf, ska väl ganska snart gå ner och köpa sushi till mig själv :)
men jaja, idag missar man idrotten, engelskan, musiken :( och so.
ville faktiskt inte missa musiken idag, brukar faktiskt hända roliga saker där ;)
så ja... men jaja, jag tror jag kommer till skolan imorrn, hoppas det iaf.
och så vill jag verkligen vara frisk imorrn eftersom jag har ridning.
sen så drar vi till dalarna imorrn också :D
JAG SKA FÅ TRÄFFA MIN SYSTER ! :D
ni kanske tycker att det låter lite konstigt.. men det känns som typ hundra år sen jag träffade min frida jansson!
så det ska bli roligt :) blir tyvärr inget bloggande där eftersom vi typ lever stenåldersliv där uppe "/
haha, nej då men ja... ni fattar. ingen data där.
men nu ska jag gå ner till byn och köpa lite sushi :)

Pusspuss

love felicia'

DAGENS OUTFIT 8/10-09

rosa mjukiströja, från JC
gråa mjukisbyxor, från Lager 157
hår: nytvättat hög toffs med vitt hårband.
smink: bara kajal idag eftersom man såg lite död ut ;)

dagens låtar:
Beyonce - Ego
Beyonce - Sweet Dreams
Jay Sean ft. Lil Wayne - Down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0