tankar..

hej vill bara få ur mig lite kännslor och tankar..

är seriöst så jävla trött på alla som tror att ni är nåt.
som bara står och glor och kastar irriterade blickar på en..
ni känner inte mig, jag känner inte er.
asså vad fan har ni emot mig, jag fattar verkligen inte vad jag har gjort för fel.
ni tror verkligen att alla, precis alla älskar er.. så jävla trött på er och era blickar.
jag blir fan inte förvånad om ni står och klagar på mig och mitt liv, men varför??
ni har fan ett eget liv att klaga på, inte fan ska ni lägga er i mitt.
ni vet säkert precis vilka ni är.. asså seriöst.
bara står där och glor med era blickar, så jävla meningslöst.
säg nånting om jag har gjort er nåt. men vad det verkar som så har jag inte gjort det.
och justee.. inte gillar mig för vilka vänner jag väljer, vad fan är det för stil?!
om ni inte gillar mina vänner betyder väl inte det fan att ni kan dömma hur som helst.
och jag orkar inte längre gå runt och bära på det jag har här inom mig.
fattar verkligen inte vad ni har med mitt liv att göra, så jävla trött på er.
att ni hatar mig fattar jag, men ni kan väl säga vad problemet är med mig.
jag har ett liv precis som ni, vänner precis som ni, familj precis som ni.
men det här har jag fan inte bett om. vad är problemet?!
att jag känner många som ni känner? är ni avundsjuka? isåfall på vad?
seriöst, jag orkar inte undra längre.. säg vad det är för fel!!
orkar inte gå runt i skolan och veta att ni alla hatar mig utan att veta vad jag har gjort.
kan väl för fan försöka säga förlåt isåfall, men jag MÅSTE få veta vad jag har gjort.
för nånting måste det ju va, det måste ju finnas en anledning till varför ni hatar mig och slänger arga blickar mot mig!! eller..?!

man hör bra saker om er, att ni är snälla och bra vänner och roliga att vara med.
men jag ser verkligen inte det i er.. varför inte? jag tror inte på att dom ljuger för mig!
jag vill verkligen vara vän med er. men det verkar som att ni inte ens vill ge en chans att bli vän med er.
iallafall inte för mig.
hör er att skratta i skolan, hur kan ni skratta. hur kan man gå runt och skratta när det är nån man hatar som går precis bredvid?! snälla jag gör vad som helst för ett svar.

Vad har jag gjort för fel?
Varför hatar ni mig?

snälla säg!! jag har tagit emot en jävla massa skit, jag tror jag kan ta emot eran också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0