tack för allt..!

hejhej, ska börja med att svara på en fråga från..

Postat av: tove

heeej! felicia du är så j*vla snygg tycker jag! en fråga hur många år är du??

svar:
haha, jo tack för komplimangen ;) (:
både jag och ina är tolv år :)
_______________________________________________________

dagen började som sagt med att man fick vakna halv 7 eftersom man behövde åka till mamma och hämta badkläder innan man skulle vara i simhallen, för vi skulle ha idrott där -.-'
gick väl bra, jag vågade hoppa från 3:an för första gången :D haha! stollt :p
sen så har man väl haft en trög dag i skolan med engelska, musik och so.
haha, musiken var väl det som var roligast ;) haha..
vi skulle spela trummor, bas, elgitarr och synth.. gick ganska bra faktiskt ;)
ha, filmade en liten snutt från när jag, frida och nela spelade trummor men den här jävla cp datan ville inte ladda upp den så.. får väl testa hos mamma på måndag så får ni se hur jävla cp vi är ;) :p

sen så slutade man 20 i 4 :) tog en trång buss hem och kom hem för typ... ähh... en timma sen.. (a)
men nu måste jag plugga lite.. eller jaa, inte helt sant men ska väl typ lyssna på lite musik ;)

Ha Det Så Bra
Liljegren'


så himmla fin låt, och så himmla sorlig..
grät bokstavligen första gången jag hörde den här.. och det fäller fortfarande tårar när jag hör denna låt..

dom jag verkligen tänker på som bästavänner när jag hör den här låten är Hanna, Ina, Ilias, Ellen och mina alldeles egna syster Frida!!
det är dom som jag verkligen inte kan klara mig utan..
dom hjälper med allt, och jag är verkligen ingenting utan dom.
tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0