rusa till bussen..

nu blir det ett kort inlägg eftersom jag måste rusa till bussen..

nyss kommit hem från skolan och bytt om till danskläder..
idag har det varit en helt okejj dag :) forutom att jag hade en tubtopp som åkne ner ett antal gånger..
och två gånger så åkte den ner FÖR långt ner.. pinsaaamt :$
men på no:n så blev jag klar med häftet! otroligt sköönt kan jag ju meddela :D
sen så slutade man 10 minuter för tidigt för att vi hade jobbat så bra :D så man åkte hem typ 10 över med samma buss som julia, filip och rakib :)
så kom man hem och spelade "Hey There Delailah" (stavning) på gitarr, sen så bytte jag om :)

och nu måste jag rusa till bussen ;)

stora kramar
felicia


lägger in låten igen eftersom det blev nåt krångel med den förra ;)
LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0