RIKTIGT JÄVLA TRÖTT

hejhej :)

som ni ser på rubriken så är jag "riktigt jävla trött" bokstavligt.
men jag orkar inte bara ligga ner i sängen och kolla på tv för då blir jag bara mer trött :p
men... man är ju glad efter som att AIK HAR TAGIT SM GULD!!! :D
wohooo!!!! haha! ina är riktigt förbannad på mig för att jag har blivigt aikare menmen...
det är ju det som är rätt :p

men idag vaknade man hos hanna the panna. och hon har blivigt sämre :(
hon hostade jätte mycket den lilla sötnosen :( men så vi gick upp och åt frukost, eller en macka.
och så kollade vi på "Bring It On" den nya :D den var faktiskt as bra :)


sen så efter den så gick jag upp och gjorde mig i ordning.
sen så tog jag bussen hem till gula huset ;)
haha, som jag kallade det för när jag var 5 år ;)

men nu ska min bror komma snart, så jag ska fixa det sista till imorrn när skolan börjar igen -.-'

PUSSEN♥


saknar min bror (han kommer döda mig)


saknar vintern och skidbacken. har redan fått ett par skidbyxor.
visst är dom snygga ?! :D

ps. inte jag som håller upp dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0