pluggis pluggis för felicia..

nu har man precis kommit hem.. skönt, kortaste dagen men med dom jobbigaste ämnerna :/
plus att man hade skolans strängaste lärare idag på svenskan som vikarie, klas.
han var lite skum faktiskt, lekte typ apa när han skulle berätta om Lucy (jordens första "människa")
lite... ja..

men nu ska jag typ byta om, men vad ska jag göra sen?! typ..

• plugga lite
• ta 627an 16:25 till dansen
• dansen börjar.. 17:00
• 18:00 dansen slut och jag blir hämtad av pappa
• komma hem
• plugga lite innan jag ska äta
• sen blir det bara en massa plugga, plugga, plugga! för min del!

så.. jaa, det blir en MASSA plugg för mig, SO, NO, tyska glosor och tyska läsning..
kanske inte låter så mycket, men på både so och no så är det en jävla massa jobb att göra klart!
såå... nu tänkte jag väl börja med mitt lilla schema (stavning)..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0