nycklarna..

hallu..

nu har man precis kommit hem från skolan :)
idag hade man svenska, engelska, tyska, no, matte och so :)
svenskan, engelskan och tyskan gick väl alla bra :)
och no:n också, lite stressigt bara.
sen när man kommer ner till skåpet så märker jag att jag hade glömt mina nycklar :p
hehe, så man går upp och kollar i biologi-salen.. men dom var inte där.
så jag kommer inte in i mitt skåp, så jag säger till catherine att jag letar lite efter mina nycklar ett tag (:
så jag gick till expeditionen, ringen, alla ställen där jag hade varit på dan.
inget finnande, så jag gick till matten med mina no grejer :p (a)
sen innan so:N så sa jag till ingvar att jag går runt i skolan ich letar efter mina nycklar ett tag.
så jag fick lite hjälp av tove också, så gick vi in på ringen. och destan sa att det var nån lärare som hade ringt och sagt att hon hade hittat mina nycklar och skulle komma dit om ett tag.
så jag gick upp till so:n och efter det så gick jag direkt ner dit med ebba men nycklarna hade inte kommit än.
men så vi gick runt i hela skolan och letade efter pritam för vi trodde att det var hon som hade dom,
men det var det ju såklart inte :/ så då gick vi runt och letade efter catherine ett tag också..
ett långt dessutom.
men utan finnande så gick vi och lämnade en film som jag, marre och pappa hade sett igår.
sen så letade vi mer efter catherine, men utan finnande.
så vi gick till expedition och skulle kolla vart catherine var. men då hade dom fått in mina nycklar :D :D WOHOO!
så efter lite snack med lilla ebba så tog jag bussen hem.
och nu har jag typ precis kommit hem och väntar på marre för vi ska ut och jogga..
som jag inte har gjort på ett tag (a) :$
så nu måste jag gå och byta om :)

stora kramar
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0