min dag idag!

good morgon!

som det står på rubriken så är det "min dag idag!" alltså.. jag fyller år :D
haha nej då bara driver, men så här kommer min dag se ut idag ;)

nu har man precis gjort sig klar för dagen :)
idag börjar man 10:15 för våran matte var inställd på morgonen (a) sooft!
så min buss kommer 09:58, så jag har lååång tid på mig :D

tyvärr kanske det här blir det ända inlägget idag, eftersom att sen ska jag på ridning sen så kommer mina brudar hit :D Hanna, Ina, Emma, Ida, Ellen, Vendela och Nela :D så då har jag bara en och en halvtimma på mig att åka hem, duscha, byta om, sminka mig, platta håret mm. så det blir lite stressigt :p
men så jag tänkte berätta om hur min dag troligtvis kommer se ut idag ;)
jag har no, tyska och svenska :D haha! bara tre lektioner ;) (: slutar halv 2, åker hem och byter om, tar bussen till stallet, hjälpa dom mindre, rida, åka hem fort som fan, duscha, göra mig iordning.. sen ska jag ha en grym tid med mina flickor! :D 

men nu måste jag bädda min säng och städa mitt rum, igen -.-'

Puss till er alla
felicia  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0