kusiner :)

hallu...

dålig uppdatering idag med :$
men idag vaknade man först av alarm som gick kvart över 7.. en söndag morgon, är det inte förjävligt att måste gå upp så tidigt, men jag låg iaf kvar en kvart. sen så gick jag upp och åt frukost, klädde på mig mm.
sen efter lite tv tittande så tog jag och mamma pendeltåget in till stan :)
där tog vi en fika med min kusin rebecha, hennes lilla son gabriell, hennes "man" wolfgang och min andra kusin nicholai :) sen så behövde wolfgang, rebecha och lilla gabriell åka till arlanda och hem till schweiz :)
så då gick jag och mamma in på åhlens och köpte en mascara till henne.. :D haha jag tipsade om en mascara, så om hon inte gillar den så tar jag den xD haha, man är väl smart? ;)
men sen efter hemkomst så kollade jag lite på idol, satt vid datan och spelade gitarr :)
sen skjutsade pelle mig till pappa :) så när jag kom hit så var det lite skidåkning som man kollade på med marre och pa-pa!! sen så gick dom ut på prommenad, så då passade man på att sätta sig vid datan och spela gitarr och sjunga högt xD haha! men nu så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. hmm..
får väl ringa hanna och fråga om hon vill leka med mig :p :D

annars blir det väl lite fortsättning på gitarrspelandet ;)
men nu ska jag väl ringa hanna... ;)

See Yah ♥
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0