kort inlägg för dagen..

nu blir det inte ett så långt inlägg egtersom mamma kommer och hämtar mig om en kvart och jag tänkte hinna med lite annat innan också ;)
men idag började man klockan 8..! seegt med svenska, sen så flöt väl dan bara på med;
engelska, tyska, no, matte och so..
ganska tröögt faktiskt :/
men så slutade man halv 4 och tog bussen hem :)
och nu har det hunnit gått en timme... suck..!
men nu ska jag typ hinna packa och spela lite gitarr innan mamsen kommer hit och hämtar mig (:
sen så när jag har kommit till mamma blir det väl:
• göra matte
• göra no
• dusha
• titta på tv eller sitta vid datan.. det visar sig
• läsa so
• typ... sova :p
men nu ska jag tagga ;)

Puss froom LILJEGREN' 

 haha det här hade frida skrivigt på sin mapp på no:n hah!
håller med dig gummsen ;) §


en bild från morgonen, och en så där.. elegant bild från so:n ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0