jag är gryyym!

HAHA! vet ni hur jävla gryymt jag är?! :O :p
haha, kom nyss på att jag hade sållt julblommor (för klassresa) för typ 6580:-.. nånting, och om man hade sållt över 6000:- så skulle man få tre bio biljetter :D haah! sen så har jag en hemma som jag hittade för några dar sen som jag hade vunnit på gården :P så då har jag fyra biobiljetter, och eftersom jag är så snäll så kan jag bjuda vendela, hanna och ina på new moon med mig! :D haha! så jäävla gryym!!
men bara för att jag är så glad så ska jag bjuda på två låtar ;)

 haha tro det eller ej, men det här var min absoluta favoritlåt när jag var liten :p haha! sån unge var jag xD

 så himmla fin låt! :)

Pussen från lilljegren ;) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0