hos hanna :)

nu sitter man hos hanna för tillfället och vi gör väl inte så mycket.. typ skrattar,
haha..

men idag har man varit i skolan, hade idrott fast jag hade glömt kläder suurt.., sen hade vi engelska sen musik och so.
och på idrotten så kom filippa tillbax :D jag fick den första kramen :p haha stolt ;)
sen på so:n så hade vi muntilgt förhör.. riktigt nervöst, men det gick faktiskt as bra :D
så det var ganska skönt faktiskt :D sen efter skolan så åkte man buss till hanna med en kasse med två ammaryllisar (stavning) i.. haha alla glodde på mig imorse när jag kom med den till skolan :p
men sen så gick jag till davids mamma och lämnade en blomma och fick betalt :)
sen så tog det typ 100 år innan jag fick veta att jag skulle gå till julias farmor för hon var inte hemma..
så jag fick gå en bit.. och hon bodde typ vid hanna :) så jag ringde henne och undrade om hon ville följa med mig och lämna en blomma och så skulle vi göra nånting sen (:
och nu typ ska jag snart åka hem för hanna ska snart äta och jag desamma ;)
det ganske blir ett inlägg när jag har kommit hem.. men vi får se.. det visar sig :)

Love er
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0